05 November 2009

JAKIM di JELEBU : Apa kata mereka

"Walaupun saudara & saudari jauh dari kami (HQ JAKIM, Putrajaya) tapi amat dekat dihati saya "
- Timbalan Ketua Pengarah (Operasi), dan bekas Pengarah bahagian aku..

"PPA Jelebu tempat JIN bertendang"
- Sebilangan besar kakitangan JAKIM di Putrajaya di semua bahagian..

"PPA cantik tempat nya, seronok duduk sana, kamu cuba dulu duduk sana"
-seorang ustazah dari Bahagian HALAL..

"Saya seronok disini, tenang "
-Pegawai Hal Ehwal Islam yang bertukar dari Cyberjaya ke Jelebu..

"Itu dia, orang duduk dihutan datang "
-kakitangan di Bahagian Dakwah (padahal mereka sebahagian dengan aku)..

"Eeee..ada ke patut PPA bagi saya bilik tak ada aircond lepas tu dah la lantai simen"
-Seorang kerani di Bahagian Latihan (baru masuk kerja)..

"Akak suka duduk sini, tak macam kat Putrajaya"
-Seorang kerani lagi di Bahagian Latihan (dah lama kerja)..

No comments: