21 October 2009

Hajat Ku Ingin.....

Hajat dihati teringin sungguh nak ada DSLR sendiri..asyik pegang orang punya jer..asyik menunjukan bakat aku yang hebat ni dengan DSLR orang jer..tak best..nak sendiri punya..ingat lagi masa sem 2 kat poli dulu..semua orang buat final projek fotografi by kumpulan..entah macam mana..perang telah terjadi maka berpecah kumpulan aku..tapi akhirnya..aku tabahkan hati pergi jumpe lecturer..aku slow talk dengan dia..aku terangkan yang aku boleh move sorang2..alhamdulillah dia benarkan aku dan suruh aku terima sebarang risiko sendiri..dalam ramai2 just aku sorang yang buat final projek by individu..arhg!!!..aku bangga dengan diri aku..aku dapat A-..ingat lagi sem 2 juga lah aku banyak move sorang..dan aku berjaya..

ni lah DSLR pilihan hati..tapi kalu aku berjaya dapat yang lebih "up" dari ini tidak akan aku sia2kan bakat ku ini...

p/s : sayang..awak izinkan saya beli DSLR ni tak???

No comments: