29 September 2009

Maafkan Saya Ustaz Kamel...

NINA/(P)/(4.01)/280986


Ustaz Mohd Kamel Bin Mat Salleh
Penguasa

Tuan,

PER : HILANG MOOD BEKERJA

Saya seperti nama pada empunya punya blog ingin menyatakan tujuan surat ini di 'posted' di blog saya untuk perhatian pihak tuan.

2. Saya ingin memohon maaf kerana saya tidak dapat melaksanakan tugas dengan agak baik sejak akhir2 ini. Pendek kan cerita saya telah hilang mood berkerja sejak akhir2 ni. Ini kerana masalah peribadi yang mengganggu mutu kerja saya dan bukan lah kerana masalah di tempat kerja.

3. Saya berjanji, setelah masalah2 tesebut dapat diselesaikan, saya akan memberi perkhidmatan yang terbaik untuk jabatan seperti sebelum ini. Saya tidak akan menuntut sebarang elaun perjalanan untuk sebarang kerja luar saya lakukan serta saya tidak akan menuntut tuntutan kerja lebih masa sehingga hujung tahun 2009.

4. Timbangrasa dan keperhatinan dari pihak tuan amat saya hargai.

Sekian, terima kasih.

SAYA YANG MOHON MAAF

DINina
(PT (P/O)

s.k :

Ustaz Mohd Hafizam Abdul Rahman
Ketua Unit Pentadbiran & Kewangan

Puan Zainah Bahaman
Ketua Pembantu Tadbir

Fail Blog DINina

1 comment:

Anonymous said...

aik..siap buat surat rasmi lg mohon maaf..baek tol ros anina nih..sjuk ati boss..kuakuakua..