01 September 2009

Macam gangster jer

Tuk! Tuk! Tumpang tanya puan...

##aku hanya dengar suara, aku dalam bilik eSPKB tak nampak orang yang masuk. masa tu kak nah tengah cakap kat telefon, nampak kak nah tunjuk isyarat tunggu kat empunya suara.

Kak Nah : Nina cakap dengan orang AG ni kejab..payah betul..

patutnya memang aku yang kena telefon sendiri tapi aku tahu, mesti diaorang takkan faham apa aku cakap, kak nah pula baik hati untuk telefon nak tanya pada pihak AG. aku pun keluar dari bilik eSPKB ke telefon atas meja kak nah. bila dah pegang telefon mata aku cepat je tengok orang yang datang tuh..

MAK AI!!!!

Macam gangster pulak orang AADK ni..(AADK mana tak perasan pula aku, buat kursus 3 hari kat tempat aku, tu yang pejabat aku di datangi ramai orang AADK)

Dengan rambut separuh putih separuh hitam,
bulu mata separuh ada separuh tak ada
janggut separuh itam separuh putih

(ini mesti pegawai AADK menyamar jadi pengedar dadah sebab nak tangkap orang hisap dadah kot)

entah lah.....

No comments: