15 September 2009

"Nina balik lah, tengok ayah"-Kak Nah

Tadi lepas kerja dah reda sikit, aku cerita sikit kat kak nah apa yang aku borak dengan ayah malam tadi..
kak nah dah macam emak aku, sangat memahami dan suka bagi nasihat..
dari aku anak dara sampailah bergelar isteri, kak nak memang insan yang sangat baik..
dia ajar aku masak, dari langsung tak tahu masak sampailah suami aku kata aku masak sedap sangat..
kak nah memang tahu 'drama' keluarga aku dari dulu sehingga sekarang..

"Nina balik lah, tengok ayah. Kesian ayah"
"Saya bukan tak nak balik kak nah, tapi saya tak nak 'cik puan' tu........"
"Biarkan dia, nina balik je. Buat macam rumah sendiri"
Aku mengeluh......
"Nina, orang tua ni bila dah hujung2 ni..........................."
kak nah macam tak sanggup nak habiskan ayat tu....
Aku faham.....

1 comment:

bukan orang pinkish said...

sori nina..smalam ade keje sket..lgpun x bukak pc..ssh nk explain..kalau nk buat followers tu, gi customize, gi kat add gadget,pilih followers..nanti keluar kat page..